سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم را روزگارى رسد که در آن از قرآن جز نشاندن نماند و از اسلام جز نام آن . در آن روزگار بناى مسجدهاى آنان از بنیان آبادان است و از رستگارى ویران . ساکنان و سازندگان آن مسجدها بدترین مردم زمینند ، فتنه از آنان خیزد و خطا به آنان درآویزد . آن که از فتنه به کنار ماند بدان بازش گردانند ، و آن که از آن پس افتد به سویش برانند . خداى تعالى فرماید : به خود سوگند ، بر آنان فتنه‏اى بگمارم که بردبار در آن سرگردان ماند و چنین کرده است ، و ما از خدا مى‏خواهیم از لغزش غفلت درگذرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
هلی کوپتر
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :11
کل بازدید :43264
تعداد کل یاداشته ها : 26
103/2/8
2:43 ص

 

این سایت بسیار جالب سرعت دقیق اینترنت شما را بر اساس دانلود و آپلود مشخص میکند. یکی از نکات جالب این سایت این است که شما میتوانید IP خود را ببینیدَ،آن را مخفی کنید، به عنوان مثال فاصله فعلی شما با دوستتان در اینترنت که با IP انرا مشخص میکند،شهری که در آن سکونت دارید و امکانات جالب دیگر.... . 

برای شروع روی BEGIN TEST کلیک کنید.

برای دیدن سایت به آدرسhttp://www.ip-adress.com/speedtest/بروید

 

اندازه گیری سرعت اینترنت

650

سنجش سرعت اینترنت

101

اندازه گیری سرعت اینترنت

58

سایت اندازه گیری سرعت اینترنت

58

اندازه گیری سرعت واقعی اینترنت

34

سایت سنجش سرعت اینترنت

33

سنجش سرعت واقعی اینترنت

20

تعیین سرعت دانلود

16

سایت اندازه گیری سرعت اینترنت

13

سرعت سنجش اینترنت

13

اندازهگیری سرعت اینترنت

12

اندازه گرفتن سرعت اینترنت

11

سنجش سرعت دانلود

9

اندازگیری سرعت اینترنت

8

سایتی برای سنجش سرعت اینترنت

8

اندازه گیری سرعت اینترنت سایت

6

اندازه گیری سرعت اینترنت adsl

5

اندازه گیری سرعت اینتر نت

5

تعیین سرعت اینترنت

5

تعیین سرعت کامپیوتر

4

سایت سنجش سرعت اینترنت

4

اندازه گیر سرعت اینترنت

4

اندازه سرعت اینترنت

4

svuj sk[ hdkjvkj

4

سنجش سرعت در اینترنت

4

واحد اندازه گیری سرعت اینترنت

4

سنجیدن سرعت دانلود

3

سنجش سرعت نت

3

اندازه گیری سرعت انترنت

3

تعیین سرعت واقعی اینترنت

3

سرعت واقعی اینترنت

3

سرعت اینترنت اندازه گیری

2

سرعت اینترنت در کامپیوتر

2

سایتهای سنجش سرعت اینترنت

2

سایت سنجش سرعت دانلود

2

سایت برای سنجش سرعت اینترنت

2

سایت تعین سرعت اینترنت

2

سایت تعیین سرعت

2

سایت تعیین سرعت اینترنت

2

سایت تعیین سرعت واقعی اینترنت

2

سایت برای سنجش سرعت اینترنت

2

تعیین سرعت دقیق اینترنت

2

تعیین سرعت نت

2

تعیین میزان سرعت اینترنت

2

اندازه گیری واقعی سرعت اینترنت

2

تعیین میزان سرعت اینترنت

2

اندازه گیری سرعت

2

اندازه سرعت واقعی اینترنت

2

اندازه گیری سرعت

2

اندازه گیری سرعت اینترنتم

2

اندازه گیریه سرعت اینترنت

2

برای اندازه گیری سرعت اینترنت

2

تعین سرعت اینترنت

2

سنجش میزان سرعت اینترنت

2

سنجیدن سرعت اینترنت

2

واحد اندازه گیری سرعت اینترنت

2

واحد اندازه گیری سرعت دانلود

1

واحد اندازه گیری سرعت کامپیوتر

1

واحد سنجش سرعت اینترنت

1

یک سایت برای سنجش سرعت نت

1

سیستم اندازگیری سرعت اینترنت

1

عندازه گیر سرعت اینتر نت

1

غاندازه گیری سرعت اینترنت

1

قابلیت تبدیل مودم در ویندوز 7

1

م نا سایت تعیین سرعت اینترنت

1

نجش سرعت واقعی اینترنت

1

نحوه اندازه گیری سرعت اینترنت

1

نحوه سنجش سرعت دانلود

1

نحوه ی اندازه گیری سرعت وایمکس

1

ندازه گیری سرعت اینترنت

1

ندازهگیری سرعت اینترنت

1

نعیین سرعت کامپیوتر

1

سنجش واقعی سرعت اینترنت

1

سنجش واقعی سزعت اینترنت

1

سنجیدن سرعت اینترنت

1

سنجیدن میزان سرعت کامپوتر

1

سنجش سرعت واقعی اینترنت adsl

1

سنجش سرعت واقعی اینرنت

1

سنجش سزعت اینترنت

1

سنجش سرعت واقعی انیترنت-

1

سنجش سرعت دقیق اینترنت

1

سنجش سرعت اینترنت سایت

1

سنجش سرعت اینترنت مهران نت

1

سنجش سرعت اینترنت واقعی

1

سنجش سرعت اینترنت کامپیوتر

1

سنجش سرعت اینترنتسم

1

تعیین سرعت اینترنت

1

تعیین سرعت کامپیوتر

1

تعیین سرعت واقعی اینترنت

1

برای سنجش سرعت اینترنت

1

پایگاه سنجش سرعت اینترنت آی پی

1

پردیس

1

تایین سطح سرعت اینترنت

1

اندازه گیریی سرعت اینترنت

1

اندازه واقعی سرعت اینترنت

1

اندازه یری سرعت اینترنت

1

اندازه‌گیری سرعت واقعی اینترنت

1

اندازی گیری سرعت اینترنت

1

انداه گیری سرعت اینترنت

1

انداه گیری سرعت اینتنت

  
  

دوستان به نظر بنده آگاهی حق و وظیفه ماست بنده هم در این همهمه انتخابات وظیفه خود میدانم کاندیدای صالح و مردمی و کار بلد را خدمت همشهریان عزیز معرفی کنم ایشان حتی خبر ندارد که بنده این کار را انجام می دهم حتی بنده را هم نمی شناسد ولی از آنجایی که شوراهای قبلی مشکل داشتند بنده این وظیفه را احساس کردم آگاهی حق ماست


92/3/19::: 4:39 ع
نظر()
  
  

سلام دوستان با این لینک به فیس بوک فارسی بیاییدhttp://www.facefarsi.com/profile/waae/action_id/845604


  
  

در این مطلب سعی داریم برخی از اصطلاحات رایج که در صنعت موبایل مورد استفاده قرار میگیرد را برای شما تعریف کنیم و توضیحاتی هر چند کوتاه از آنان ارائه دهیم. این مطلب برگرفته از سایت فانوس می باشد.

 


 

? Wi Fi

Wi Fi نوعی فناوری برای ارتباط بی سیم است. محدوده تحت پوشش این سیستم در محیط های بسته، بین 30 تا 90 متر و در فضاهای باز حدود 600 متر است. این محدوده ها را ایستگاه های رادیویی به نام Access point که در فواصل چندصدمتری از هم قرار دارند ایجاد می کنند و به کاربر امکان استفاده از وای فای را می دهند. هر موبایلی که وای فای داشته باشد، با قرار گرفتن در این محدوده می تواند از اینترنت استفاده کند. گوشی هایی که از وای فای پشتیبانی می کنند سرعت بیشتری در انتقال داده ها و وب گردی در اینترنت دارند. با گوشی های مبتنی بر شبکه 3G، می توان از Wi Fi هم استفاده کرد. این کار منجر به افزایش سرعت گوشی نسبت به مدل هایی می شود که مبتنی بر شبکه های سلولی (GSM) هستند. در ضمن استفاده از وای فای و وب گردی از طریق آن، برای کاربر بسیار ارزان تر از استفاده از خدمات سیم کارت تمام می شود.

? 720p

720p در واقع اصطلاحی برای نمایش وضوح بالای تصویر است که سیگنال های آن را یکجا و پشت سرهم با وضوح

720 × 1280 پیکسل منتقل می کند. عدد 720 به میزان پیکسل های افقی تصویر بر می گردد. هر سه وضوح 1366 × 768، 1280 × 720 و 1024 × 768 با نام 720p شناخته می شوند. از آنجا که به یاد سپردن این اعداد ضرورتی ندارد و تلفظ 768p هم چندان آسان نیست، همه مردم آنها را با نام 720p می شناسند.

? A GPS

سیستم A GPS یا کمک کننده GPS به سیستم GPS کمک می کند تا سریع تر اطلاعات را از ماهواره ها دریافت کند. از این سیستم بیشتر برای موقعیت یابی در مکان هایی استفاده می شود که GPS فعال نیست.

? ژئوتگینگ (Geotagging)

ژئوتگینگ (Geotagging) اضافه کردن اطلاعات جغرافیایی به فایل های مختلف همچون عکس، ویدئو، وب سایت، پیام های کوتاه یا فیدهای RSS است. این اطلاعات شامل مختصات طول و عرض جغرافیایی فایل است و بیشتر برای عکس کاربرد دارد. کاربر می تواند با ژئوتگ کردن عکس، موقعیت آن را با دوستانش به صورت آنلاین به اشتراک بگذارد.

? GPS

جی پی اس، سیستم موقعیت یاب جهانی و متشکل از 24 تا 32 ماهواره است که زمین را دور می زند و در هر مدار 4 ماهواره دارد. این ماهواره ها هر روز دو بار در یک مدار دقیق، دور زمین می گردند و سیگنال های حاوی اطلاعات را به زمین می فرستند. این اطلاعات توسط گیرنده های زمینی دریافت و جهت تعیین موقعیت (طول، عرض و ارتفاع جغرافیایی ) استفاده می شوند. GPS در هر مکانی، مگر نقاطی که امکان وصول امواج ماهواره را ندارند و به صورت 24 ساعته فعال و قابل استفاده است و هزینه ای نیز برای کاربر ندارد.

? AMOLED

AMOLED فناوری صفحه نمایش است و در صنعت موبایل کاربرد فراوانی دارد. این نمایشگرها از چهار لایه تشکیل شده اند که لایه پلیمریشان از خود نور ساطع می کند. پیکسل های این نمایشگر 3 مرتبه سریع تر از دیگر نمایشگرها روشن و خاموش می شوند. در نتیجه تصویر کیفیت بسیار بهتری دارد. برخلاف دیگر نمایشگرها، AMOLED نیازی به نور پس زمینه ندارد در نتیجه انرژی و باتری کمتری نیز مصرف می کند.

? 3G

3G ، نسل سومِ استانداردهای گوشی های تلفن همراه است. گوشی های مجهز به این فناوری امکان انتقال اطلاعات چندرسانه ای و تصویری با سرعت بالا، برقراری تماس های ویدئویی و کیفیت صدای خوبی دارند.

یکی از معایب اصلی این فناوری هزینه بالایی است که برای کاربر دارد.

حتما توجه داشته باشید، فناوری نسل سوم از Wi Fi کاملا متفاوت است. وای فای، اطلاعات را با پهنای باند وسیع در منطقه ای محدود مناطق ویژه ای که وای فای ارائه می دهند منتقل می کند. اما برعکس، محدوده منطقه ای که 3G آن را پوشش می دهد بسیار وسیع است.

موارد و برنامه های بسیاری بر میزان شارژدهی باتری تلفن همراه تاثیر می گذارند. یکی از پرمصرف ترین آنها شبکه 3G است که به سرعت، باتری گوشی را خالی می کند. به همین دلیل، گوشی هایی که قابلیت پشتیبانی از این شبکه را دارند، اصولا عمر باتری کمتری هم نسبت به بقیه دارند.

البته فعلا در ایران امکان استفاده از شبکه 3G وجود ندارد. اما قرار است اپراتور سوم این قابلیت را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد. با اینکه مسولان زمان آغاز کار این اپراتور را زمستان اعلام کرده بودند اما همچنان باید منتظر آمدن آن باشیم!

? GPRS

GPRS روشی برای انتقال داده از طریق شبکه های مخابراتی و بی سیم به کمک گوشی های تلفن همراه است. برای استفاده از این فناوری، باید موبایل از هر دو شبکه 2G و 3G پشتیبانی کند. سرعت انتقال بسته های اطلاعاتی با این سرویس بالاست به طوری که در هر ثانیه بین 56 تا 114 کیلوبیت داده جابه جا می کند. با وجود این فناوری در شبکه تلفن همراه می توانید از خدماتی نظیر جست و جو در اینترنت، چک کردن ایمیل، برقراری ارتباط تصویری و فرستادن پیام های چند رسانه ای بهره مند شوید. سرویس GPRS به شبکه ها امکان می دهد که خدمات اینترنتی را به صورت دائم و بدون وقفه به مشترکان خود ارائه دهند. برای استفاده از این فناوری باید تلفن همراه یا کامپیوتری داشته باشید که آن را پشتیبانی کند.

? GSM

GSM نوعی شبکه سلولی و مخابراتی و معروف ترین سطح استاندارد برای موبایل در سراسر دنیا است. به زبان ساده تر، گوشی های تلفن همراه می توانند با جست وجوی نزدیک ترین شبکه و وصل شدن به آن، به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این شبکه باندهای مختلفی دارد که پرکاربردترینشان دو باند 900 و 1800 مگاهرتز هستند. افزایش کیفیت برقراری تماس های تلفنی،کاهش نرخ مکالمات و همچنین سرویس های جانبی مثل پیام کوتاه از جمله مزیت های GSM به شمار می روند. هر چه تعداد باندهای رادیویی که گوشی از آنها پششتیبانی می کند بیشتر باشد، فرکانس های بیشتری هم دریافت خواهد کرد. گوشی های مختلف با توجه به قابلیت هایشان از چهار، سه، دو یا یک باند پشتیبانی می کنند. آنهایی که از چهار باندGSM یعنی 850، 900، 1800 و 1900 مگاهرتز پشتیبانی می کنند، آنتن دهی بهتری نسبت به بقیه مدل ها دارند.

? صفحه نمایشTFT

برای درک بهتر از TFT باید بدانید LCD صفحه نمایش باریک و مسطحی است که از پیکسل های فراوانی تشکیل شده است. این پیکسل ها با کریستال مایع پر شده اند و باعث وضوح و شفافیت بیشتر تصویر می شوند. TFT فناوری جدیدی است که در ال سی دی استفاده می شود. ترانزیستورهای کوچک آن در LCDها، در واقع نقش سوئیچی برای خاموش یا روشن کردن هر کدام از پیکسل ها را دارند.

این سیستم چون امکان ترکیب سه رنگ اصلی قرمز، آبی و سبز را دارد، باعث افزایش کیفیت تصویر و اشباع بیشتر رنگ ها می شود. در ضمن، انرژی کمی نیز مصرف می کند.

? رزولوشن QVGA

QVGA همان طور که از نامش پیداست، نمایشگری با کیفیت گرافیک یک چهارم VGA است. وضوح تصویر VGA، 480 × 640 و وضوح QVGA، 320 × 240 پیکسل است. این نوع نمایشگرها بیشتر در وسایلی همچون موبایل کاربرد دارند. QVGA برخلاف تصور بیشتر مردم، فرمت تصویر نیست بلکه وضوح آن است. این وضوح برای تصاویر ویدئویی با کیفیت 320 × 240 پیکسل و سرعت 15 تا 30 فریم در ثانیه نیز کاربرد دارد.

? RDS

RDS سرویسی رادیویی است که وظیفه اش نمایش پیام های متنی، اطلاعات برنامه های در حال پخش، انواع پیام های ترافیکی و بوق ها و آلارم ها روی موج FM رادیوست. یکی از ساده ترین خدمات RDS، معرفی برنامه در حال پخش و نمایش نام شبکه، آهنگ ، خواننده آهنگ یا گویندگان است. این اطلاعات فقط به صورت حروف انگلیسی و حداکثر 8 کلمه قابل نمایش هستند. همچنین کاربر می تواند با کمک این سرویس و دریافت سیگنال ها و بوق های فاصله دار از وجود و شدت ترافیک مطلع شود.

یکی از بخش های جالب RDS را باید «فرکانس جایگزین» دانست. با این سرویس، یک برنامه در چند فرکانس مختلف به طور هم زمان پخش می شود. این کار برای پوشش بهتر برنامه های رادیویی است به طوری که کاربر بتواند آنها را با وضوح بهتری بشنود. این تغییر فرکانس در ایران از شهری به شهر دیگر اتفاق می افتد. به طور مثال، فرکانس رادیو جوان در شهرهای مختلف، متفاوت است.

? VGA

VGA یکی از انواع رزولوشن های استاندارد عکس، ویدئو و صفحه نمایش و معادل 480 × 640 پیکسل است. به طور مثال اگر دوربین موبایل VGA باشد، اندازه عکس های آن 480 × 640 پیکسل است.

? سیستم عامل (OS)

اگر جزو کاربرانی هستید که گوشی را فقط برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت اس ام اس نمی خواهند، پس باید علاوه بر موارد ذکر شده به پلتفورم گوشی هم توجه کنید. سیستم عامل نصب شده روی گوشی، نشان دهنده کارایی و قابلیت های آن است. به طور مثال گوشی های هوشمندی که ویندوز موبایل دارند، نسخه موبایلی نرم افزار آفیس مایکروسافت به صورت پیش فرض روی آنها نصب است. این نرم افزار امکان نوشتن متن و ویرایش آن را به کاربر می دهد. گوشی های مبتنی بر ویندوز موبایل تنوع بسیاری دارند و کاربر می تواند از بین گزینه های مختلف، مناسب ترین مدل را برگزیند.

سیستم عامل گوشی های بلک بری، BlackBerry OS است. این سیستم عامل به تاز گی به روز شده و علاوه بر زیباتر شدن اینترفیسش، کارایی بهتری هم پیدا کرده است. کاربر با سیستم عامل بلک بری امکان نصب و استفاده از برنامه ها و نرم افزارهای جانبی را دارد و می تواند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی BlackBerry App World برنامه های دلخواهش را دانلود و روی گوشی نصب کند. گوشی های این سیستم عامل بیشتر برای مدیران، اهالی تجارت یا افرادی که به دلیل شغلشان دائم در سفر هستند، مناسب است. خدمات اینترنتی گوشی های بلک بری عالیست به طوری که کاربر می تواند از روی شماره تلفنی در صفحه وب، شماره گیری و تماس برقرار کند.

پلتفورم سیمبین که بیشتر روی گوشی های نوکیا نصب است، امکانات سخت افزاری محدود اما عملکرد خوبی دارد. البته همچون باقی سیستم عامل ها کاربرپسند نیست اما از برنامه ها و نرم افزارهای فراوانی پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های سیمبین قابلیتی به نام Active s است که با غیرفعال کردن پردازنده در مواقعی که استفاده ای ندارد، باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود.

سیستم عامل گوشی های مشهور و پرطرفدار آیفون نیز Mac OS است. با اینکه انجام کارهای اداری و استفاده از نرم افزارهای آفیس در نسخه های مختلف آیفون ممکن نیست اما فروشگاه App Store اپل آنقدر برنامه های مختلف و متنوع برای کار و سرگرمی دارد که کاربر این مساله را به کل فراموش می کند.

آندروید گوگل پدیده نوپایی است که چند سال بیشتر از تولدش نگذشته، سرو صدای زیادی کرده و شرکت های بسیاری را به سمت خود کشانده است. این سیستم عامل متن باز است و هر برنامه نویسی می تواند برنامه دلخواهش را بنویسد و در آندروید مارکت به فروش برساند. آندروید نسخه های مختلفی دارد که هر کدام در واقع کامل کننده نسخه پیشینشان هستند. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سیستم عامل به پرونده ویژه آندروید در همین شماره مجله مراجعه کنید.


  
  

 http://www.google.com/

http://www.altavista.com/

 http://www.alltheweb.com/

http://www.mamma.com/

http://www.infospace.com/

 http://www.go.com/ http://www.excite.com/ http://www.lycos.com/ http://www.snap.com/ http://www.looksmart.com/ http://www.hotsheet.com/ www.internet.com جستجوی مقالات علمی www.northernlight.com جستجوی افراد http://www.whowhere.com/ http://www.people.yahoo.com/ پیغام بر الکترونیک (messenger) http://www.icq.com/ www.odigo.com کوتاه کردن آدرسهای اینترنتی www.v3.com ابزارهای رایگان و اطلاعات در زمینه طراحی وب http://www.bravenet.com/ http://www.webtools.com/ معرفی سایتهای خود به اینترنت www.addweb.com پست الکترونیک رایگان به صورت you@sitename.com http://www.hotmail.com/ http://www.mail.com/ http://www.email.com/ http://www.mailcity.com/ http://www.netaddress.com/ http://www.excite.com/ http://www.bimailbox.com/ http://www.firstname.com/ http://www.myownemali.com/ http://www.4anything.com/ http://www.e247.com/ http://www.i-p.com/ http://www.acmemail.net/ http://www.amexmail.com/ http://www.ccnmail.com/ پست صوتی رایگان به صورت you@sitename.com http://www.emailaddresses.com/ http://www.evoice.com/ http://www.2bsure.com/ http://www.hotvoice.com/ http://www.buzme.com/ www.j2.com کارت پستالهای الکترونیک انیمیشن (Flash) http://www.egreetings.com/ www.ynot.com کارت پستالهای الکترونیک با موضوعات مختلف http://www.americangreeting.com/ http://www.greeting-cards.com/ http://www.e-cards.com/ http://www.blab.com/ http://www.123giggle.com/ www.bansheeweb.com/com/cards www.clubgreeings.com تشکیل یک آدرس پستی الکترونیک برای گروهها www.yahoogroups.com معرفی بهترین سایتهای سرویس دهنده رایگان www.321free.com شمارنده بازدیدکنندگان سایت شما www.fastcounter.com گالری وب سایتهای زیبا www.macromedia.com/showcase http://www.coolhomepages.com/ www.campchaos.com گالری وب سایتهای زیبا (Flash) http://www.flashplanet.com/ http://www.flashzone.com/ www.worldbesites.com انواع نرم افزارهای رایگان http://www.download.com/ http://www.tucows.com/ http://www.davecentral.com/ http://www.zdnet.com/ http://www.softseek.com/ www.humanclick.com/download www.freedownloads.com سایت عمومی و اجتماعی http://www.talkcity.com/ www.peoplesworld.com کسب پول با دید آگهی www.adsenger.com خرید و فروش کالا و اتومبیل http://www.auctionus.com/ http://www.autobytle.com/ http://www.honesty.com/ http://www.webauction.com/ http://www.auction.com/ http://www.ebay.com/ http://www.buy.com/ http://www.alibaba.com/ http://www.mysimon.com/ http://www.bizland.com/ http://www.firstauction.com/ http://www.auctionwatch.com/ http://www.bid.com/ http://www.onsale.com/ www.ubide.com mac انواع نرم افزارهای رایگان برای سیستمهای www.macdownload.com امور روزمره زنان http://www.womenswire.com/ http://www.women.com/ http://www.ivillage.com/ http://www.chickclick.com/ http://www.oxygen.com/ www.familyinternet.com انجمن بین المللی زنان www.now.org تماس با چند کشور جهان http://www.hottelephone.com/ http://www.dialpad.com/ http://www.net2phone.com/ http://www.mediaring.com/ http://www.deltathree.com/ http://www.phonefree.com/ http://www.freephone.com/ فروشگاه الکترونیک http://www.shop.com/ http://www.eshop.com/ http://www.freeshop.com/ http://www.shopping.com/ www.half.com ...و CD - خرید الکترونیک اجناسی از قبیل: کتاب www.amazon.com سایت عمومی خانواده ها http://www.homefair.com/ http://www.homearts.com/ http://www.momsrefuge.com/ http://www.now.org/ اطلاعات کاملی درباره فوتبال وتیمهای فوتبال انگلیسی www.Ukfootballpages.com عکسها، تصاویر و حتی صدای بازیکنان تیمهای فوتبال انگلیس www.gtfc.co.uk اطلاعات فوتبال ایران http://www.noorsoftware.com/ اخبار و رخدادهای ورزش جهان http://www.sportingnews.com/ اطلاعات درباره انواع ورزشهای آبی www.dells.com/h20sport.html درباره ورزشهای هوایی و اخبار مربوط به آنها www.dacoll.demon.uk ورزش اتومبیل رانی http://www.autosport.com.br/ روانشناسی ورزش www.sports-psych.com درباره گلف www.golfweb.com/index.html جامعه ناشنوایان جهان www.royaldeaf.org.uk پزشک خانواده www.talkcity.com AIDS درباره بیماری www.uic.deu/depts/lib/aidbkrv انجمن خون شناسی آمریکا http://www.bloodjournal.org/ انجمن انگلیسی فارماکولوژی کلینیکی www.balcksci.co.uk/brheum/contents پاسخ به سئوالات و اطلاعات پزشکی http://www.medicinentet.com/ بیمارستان مجازی http://www.vh.org/ پاسخ به سئوالات پزشکی http://www.healthanswers.com/ درباره موضوعات مختلف پزشکی CD-ROM کتاب و www.medbookstore.com آخرین پدیده های مرتبط با دندانپزشکی http://www.dentalangle.com/ لیستی از کنفرانسهای پزشکی و اطلاعات دارویی www.pslgroup.com/docguide.htm اطلاعات بیشماری درباره پرستاری http://www.ana.org/ جدیدترین اخبار و اطلاعات مورد نیاز پرستاران http://www.nurseweek.com/ کتابفروشی پزشکی در اینترنت http://www.fimb.com/ DNA یک مرکز تحقیقات درباره www.sb.com/rd/dna.htm جدیدترین اطلاعات دارویی www.pharminfo.com/pubs/msb/msbmnu.html یک مرجع کامل منابع پزشکی http://www.avicenna.com/ کتاب علوم پزشکی گالتر www.galter.nwu.edu/index.html بانک اطلاعات سلامتی http://www.child.nih.gov/ آخرین سمنیارها و کنفرانسهای پزشکی http://www.ama-assn.org/ ورزش درمانی http://www.sportsci.org/ مهاجرت به کانادا www.singer.ca اطلاعات و اخبار جدیدترین بازیهای کامپیوتری www.gameinformer.com www.pcgameworld.com/gamedemos/simulations.htm بازیهای کامپیوتری به صورت مجانی www.windbet.com انواع سرگرمیها و بازیهای کامپیوتری http://www.uproar.com/ http://www.winbet.com/ http://www.gameland.com/ http://www.gamezone.com/ http://www.gamecenter.com/ www.games.yahoo.com Screen Saver انواع بازی و تصاویر پس زمینه و www.passthesharware.com/c-g-rec.htm با دیگران به بازی بپردازید www.bignetwork.com با سایر افراد در اینترنت به بازی شطرنج بپردازید www.chessed.com به صورت رایگان Java و Html فایل های http://www.javafile.com/ www.jpowered.com اخبار روزانه به صورت نامه الکترونیکی www.incinc.net/db.html اخبار وقایع جهان به صورت روزانه در صندوق پستی شما www.dialycast.com بهترین سایت ارائه اخبار در وب www.infobeat.com اخبار علمی گوناگون http://www.whyfiles.org/ http://www.nsf.gow/ کامپیوتر در وب Online یک فرهنگ لغت www.whaits.com فرهنگ انگلیسی وبستر www.lib.uwaterloo.ca/webster.htm فرهنگ لغت کامپیوتری مخصوص طراحان صفحات وب www.villageweb.net/dictionary.htm (Oxford) یک فرهنگ انگلیسی آکسفورد www.fedpubs.com/oxfdic.htm یک فرهنگ کلمات و اصطلاحات پزشکی www.mededege.com/meddic.htm فرهنگ لغات حقوقی دوهایم www.lia.org/diction/htm مجله مخصوص طراحان و نویسندگان نرم افزار www.developersuk.demon.co.uk مجله انگلبسی ورماتولوژی www3.oup.co.uk/brheum/contents درباره کاردیولوژی Online مجله های http://www.hrt.org/ (nature) هفته نامه علمی بین المللی http://www.nature.com/ مجله های برای کشف دیدنیهای جهان www.awmag.com مجله های مخصوص مهندسان الکترونیک www.webtronics.co.uk American Heart مجله www.medscale.com/mosby/AmHeart.J/pubic/Journal.AmHeart.J.html (sciencemag) مجله عمومی بین المللی www.Sciencmag.org مجله سینما www.neda.net/cinema مجله بین المللی فیلم www.neda.net/film نشریه انستیتو پاستور ایران www.neda.net.ir/ibj مجله طبیعت و حیات وحش ایران www.neda.net.ir/inwm Guardian guardi روزنامه www.an.co.uk The Independent روزنامه www.independent.co.uk Sunday Mirror روزنامه www.sundaymirror.co.uk روزنامه نیویورک تایمز www.nytimes.com روزنامه کیهان www.neda.net/kayhan رونامه ایران www.iran-newspaper.com اطلاعات گوناگون درباره فرصتهای سرمایه گذاری، تکنولوژی، صنعتی و اطلاعات جامعی درباره حمل و نقل، بازاریابی و فروش www.dks.com/dks/businessword نقشه مکانهای، خیابانها، شهرها و نقشه جهان www.mapquest.com بیوگرافی بیل کلینتون نقشه جهان به صورت تصویری www.themcnab.com/contact.htm www.washcp.com/lips/prezbio.html بیوگرافی بتهون www.odyssey.net/subscribers/scior/lvb.html بیوگرافی افراد مختلف www.rjgeib.com/thoughts/thughts.html لیست کاملی از صنایع نفت و گاز در وب www.discoveryplace.com مطالب بیشماری درباره عکس www.photorts.com آلبوم از عکسهای مختلف www.m-and-a.com/photogallery اطلاعات کامل درباره عکاسی http://www.digitalvisiononline.com/ http://www.dotphoto.com/ گالری کتابهای عکاسی (مصور) http://www.arenaed.com/ گالری عکسهای دیجیتال http://www.digitalphotocontest.com/ http://www.storecorbis.com/ گالری عکس با موضوعات مختلف http://www.fotoclipart.com/ http://www.autoimagery.com/ www.viewingstones.com منابع مختلف درباره ادبیات کهن www.humainities.ucsb.edu/Shuttle/calssics.html تاریخ و فرهنگ یونان باستان http://www.perseus.tufts.edu/ فرهنگ و تمدنهای کلاسیک www.tlg.uci.edu/~tlg/index/resources.html دورههای زمین شناسی http://www.moab-rafting.com/ TIPTOP مجموعهای از بهترینهای فضانوردی http://www.samadhi.jpl.nasa.gov/ www.stsci.edu/astrowed/net-www.html خبرهایی از فضا www.nando.net/newsroom/special/space.html آرشیو فیزیک فضانوردی ناسا www.heasarc.gafc www.nasa.gov www.info/webstars.html انجمن جهانی فضا http://www.spaceviews.com/ گفتگو و تبادل نظر http://www.bedehi.com/ http://www.rozi.com/ نظرات مردم درباره چهره شما http://www.amihotornot.com/ طراحی مبلمان و تزئینات داخلی ساختمان http://www.marc-newson.com/ www.gallery532.com کالج مهندسی دانشگاه میشیگان www.engin.umich.edu کالج منجستر انگلستان www.manchester-city-coll.ac.uk کتابخانه علوم پزشکی دانشگاه آریزونا www.ahsl.arizona.edu سایت دانشگاه می سی سی پی آمریکا www.msstate.edu دانشگاه آزاد برلین www.chemie.fu-berlin.de موزه هنر بریتانیا واقع در انگلستان www.british-museum.ac.uk لیستی از موزه های قرار گرفته در وب www.imagesites.com موزه تاریخچه و پیشرفت کامپیوتر www.computerhistory.org موزه هنری لوور (فرانسه) http://www.louvre.fr/ موزه هنری اینتل (آمریکا) www.artmuseum.net موزه علوم پزشکی آمریکا http://www.ihm.nlm.nih.gov/ سایت وب شرکت سونی الکتریک www.sony.com BMW شرکت www.bmw.com Adobe سایت اینترنتی شرکت www.hoover.com SMC تولید کننده تجهیزات شبکه های کامپیوتری شرکت www.smc.com Cisco سایت وب شرکت معروف www.manea.com IBM شرکت معروف www.ibm.com Sun Microsystem عرضه کننده زبان برنامه نویسی جاوا شرکت www.sun.com شرکت توشیبا www.toshiba.com (HP) شرکت هیولت پاکارد www.hp.com در جهان CPU شرکت اینتل بزرگترین تولید کننده www.intel.com SAP شرکت نرم افزاری http://www.sap.com/ PeopleSoft شرکت نرم افزاری www.peoplesoft.com Siebel شرکت نرم افزاری www.siebel.com لیست کتابخانه های عمومی در اینترنت www.sjcpl.lib.in.us/homepage/PublicLibraries/pubLibSrvsGphr.html بهترین مرکز اطلاع رسانی تجاری www.tradeport.org مرکز تجاری ایران http://www.irantrade.org/ بازار بورس تهران و آخرین اطلاعات آن www.neda.net/tse سایت اطلاع رسانی تجاری کانادا www.accesscanada.com مرکز اطلاع رسانی تجاری ژاپن www.jetro.go.jp مرکز اطلاعات تجاری کشور کره www.kotra.kr وال استریت ژورنال یک مجله معتبر تجاری www.wsj.com اطلاعات فراوانی راجع به سینمای جهان www.widescreencinema.com آخرین فیلمهای بر پرده سینما www.generalcinemas.com بانک اطلاعاتی فیلم www.ifs-dresden.de/allstars بانک اطلاعات فیلمهای سینمایی در اینترنت www.uk.imdb.com سایت کمپانی والت دیزنی www.disney.go.com یافتن اطلاعات درباره هتلهای دنیا www.hotelinfoplus.com سایتی برای رزرو هتل http://www.123hotels.net/ رزرو هتل، اتومبیل و بلیط هواپیما در هنگام سفر www.travelocity.com هتل کالیفرنیا www.hotelcalifornia.com نمایشگاه طرحهای گرافیکی، سمینارها و مجلات مرتبط www.commarts.com انواع اطلاعات درباره اتومبیلها http://www.onlinecarprices.com/ http://www.edmunds.com/ http://www.cartalk.cars.com/ http://www.safetyforum.com/ تصاویر جالبی از انواع اتومبیلهای کلاسیک www.avalon-tours.com/images/pixindex.html اطلاعات درباره اتومبیلهای دهه 60 تا 80 در آمریکا www.caraudioelectronicsweb.com انجمن اتومبیل رانی انگلستان www.theaa.co.ck تهیه طرحهای اولیه به صورت مجانی www.mccannas.com راجع به جنگهای داخلی آمریکا در قرن هفدهم و هجده میلادی http://www.revwar.com/ لیست نرم افزارهای مختلفی که در علوم پزشکی کاربرد دارند www.health-inforsys-dir.com کتابخانه کنگره آمریکا www.lcweb.loc.gov منبع اطلاعاتی در زمینه قوانین www.findlaw.com تصاویر مختلفی از زندگی حیوانات www.si.edu/natzoo/photos/phoset.htm اطلس بدن و تصاویر جانبی در این زمینه www.mir.mustl.edu/visible-human/atlas.html www.cid.ch/DAVID/Mainmenu.html اطلاعات درباره رفتار پرندگان www.birdsource.cornell.edu اخبار مختلف جهان http://www.cnn.com/ http://www.foxnews.com/ http://www.abcnews.com/ http://www.cent.com/ www.zdnet.com/zdnn http://www.usatoday.com/ http://www.lstheadlines.com/ www.fool.com وضعیت آب و هوای جهان http://www.weather.com/ http://www.accuweather.com/ گالری جالبی از تصاویر ماهی ها www.deepseaworld.com معرفی انواع آبزیان http://www.devo.com/ تصویر زیبا و جزئیات مختلفی درباره آکواریوم بزرگ ون کوور کانادا www.vancouver-aquarium.org/index2.him شبکه مرکزی اطلاعات کشاورزی www.netins.ne/showcase/phdss/linkcity/ag.htm www.aginic.org مرجع صنایع پتروشیمی www.hydrocarbononline.com مرجع کامل صنایع پمپ سازی در اینترنت www.pumpworld.com سایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر www.aku.ac.ir سایت وب دانشگاه علم و صنعت ایران www.iust.ac.ir دانشگاه صنعتی اصفهان http://www.iut.ac.ir/ دانشگاه شهید بهشتی www.sbu.ac.ir دانشگاه صنعتی شریف www.sharif.ac.ir سایت وب دانشگاه پزشکی شیراز www.pearl.sums.ac.ir دانشگاه تربیت مدرس www.modares.ac.ir سایت وب دانشگاه تهران www.ut.ac.ir راههای جدید برای آموزش http://www.learn2.com/ آموزش زبان برای مسافرت به کشورهای مختلف جهان http://www.travelang.com/ http://www.lstop-language.com/ جستجو برای بورسیه و دانشگاه http://www.collegboard.org/ http://www.fastweb.com/ اطلاعات تحصیلات دانشگاه در کانادا http://www.acca.ca/ آموزشهای مختلف http://www.chemicalonline.com/ http://www.lightspan.com/ http://www.learn.com/ http://www.thinkquest.com/ http://www.gamilyeducation.com/ http://www.sutdent-worid.co.uk/ ی آمریکا UCAL دانشگاه www.ucla.com دانشگاه آکسفورد http://www.ox.ac.uk/ info.ox.ac.uk دانشگاه تورنتو (کانادا) http://www.utoronto.ca/ سایت وب دانشگاه آزاد اسلامی www.Azad.ac.ir سایت وب مرکز پژوهشهای علمی و صنعتی ایران www.irost.com سایت وب وزارت کشاورزی www.moa.or.ir سایت وب وزارت پست، تلگراف و تلفن www.molavi.mche.or.ir سایت وب وزرت امور خارجه www.irnpac.net.ir سایت وب رئیس جمهور خاتمی www.itto.org/Khatami/index.html سازمان ایرانگردی و جهانگردی http://www.itto.org/ سایت وب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران http://www.irib.com/ خبرگزاری جمهوری اسلامی http://www.iran.com/ سایت وب بنیاد مستضعفان و جانبازان http://www.iran-bonyad.org/ سایت وب گمرک جمهوری اسلامی ایران http://www.irica.org/ مرکز اطلاع رسانی کیش http://www.kfzo.com/ سایت وب سفارت ایران در کانادا http://www.salamiran.org/ دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی http://www.iran-ipis.org/ سایت وب احمد شاملو http://www.sahmlu.ouriran.com/ سایت وب شجریان http://www.shajarian.com/ شبکه اطلاع رسانی آل البیت http://www.aalulbayt.org/ مرکز اطلاعات صنعتی ایران http://www.iranindustry.com/ سایتی برای ترجمه سریع http://www.freetranslation.com/ نامه نگاری فارسی با تمام جهان http://www.payghau.com/ سایت برای کودکان http://www.mamamedia.com/ http://www.foxkids.com/ http://www.kidcrosswords.com/ http://www.ty.com/ http://www.animalnation.com/ http://www.edu4kids.com/ http://www.yahooligans.com/ www.gamebrain.com تربیت و نگهداری کودکان http://www.babyzone.com/ http://www.worldvillage.com/ اخبار موسیقی جهان و موزیکهای رایگان http://www.sonicnet.com/ http://www.billboard.com/ http://www.liquidaudio.com/ http://www.emusic.com/ http://www.tropia.com/ http://www.napster.com/ http://www.mp3.com/ http://www.music4free.com/ http://www.wallofsound.com/ http://www.cmj.com/ http://www.ubl.artistdirect.com/ پخش و معرفی رادیوهای معروف و زنده جهان بر روی اینترنت http://www.live365.com/ http://www.live-radio.net/ http://www.netradio.com/ http://www.broadcast.com/ http://www.vtnuer.com/ http://www.radiotower.com/ www.internetradiolist.com (lyrics) ترانه های خوانندگان خارجی http://www.songfile.com/ http://www.lyrics.com/ www.lyrics.ch/index.htm جستجوی سایتهای موسیقی http://www.musicsearch.com/ علم فیزیک و شیمی http://www.psychicweb.com/ http://www.sparknotes.com/ پیشرفت علوم مختلف http://www.cebit.de/ علم نجوم http://www.nasa.gov/ www.discovery.com حل مسئله ریاضی www.froum.swarthore.edu/de.math/dr-math.html بیش از 300 صفحه اطلاعات در زمینه ریاضیات www.seanet.com/~hsbown مدارس و دانشگاههای فعال در زمینه ریاضی forum.swarthmore.edu بهترینهای وب در شیمی www.ch.ic.ac.uk/infobahn/boc-notable.html اطلاعات فراوانی درباره مهندسی صنایع http://www.ie.pus.edu/ پرسش و پاسخهایی در زمینه فیزیک www.math.ucr.edu/home/baez/phisies/faq.html لیستی از منابع مختلف فیزیک http://www.physicsweb.org/ جغرافیای جهان http://www.nationalgeographic.com/ مرجع اخبار سینمای جهان http://www.imdb.com/ www.movies.go.com نقد فیلمها و بازیگران http://www.mrshowbiz.com/ پوسترهای سینمایی رایگان و اخبار سینما http://www.nitrateonline.com/ http://www.movieposters.com/ پخش فیلمهای کوتاه و بلند http://www.alwaysi.com/ http://www.lfilmcinado.net/ اخبار سینمای آمریکا http://www.hollywood.com/ تکنیکهای نقاشی http://www.esartstudio.com/ تکنیکهای مدرن نقاشی و اطلاعات کامل درباره موزههای مختلف جهان http://www.lart.com/ وب سایت شخصی ون گوگ همراه با آثار او http://www.vangogh.com/ گالری انیمیشن رایگان و تصاویر گرافیکی آماده http://www.free-graphics.com/ http://www.allfree-clipart.com/ http://www.32clipart.com/ http://www.graphiweb.com/ http://www.abcgiant.com/ http://www.clipart.com/ http://www.animationactory.com/ http://www.animationcity.net/ معرفی منابع هنری جهان http://www.wwar.com/ http://www.a-r-t.com/ منابع مختلف درباره ادبیات کهن www.humainities.ucsb.edu/Shuttle/calssics.html تاریخ و فرهنگ یونان باستان http://www.perseus.tufts.edu/ فرهنگ و تمدنهای کلاسیک www.tlg.uci.edu/~tlg/index/resources.html منابع علوم کلاسیک و تاریخ کهن در دانشگاهها، کالجها و مدارس www.lcweb.loc.gov/global/classics/clasuniv.html فرهنگ ایران http://www.tehran.stanford.edu/ سیر و سیاحت در ایران http://www.silkroadtours.com/ صنایع دستی www.bella-décor.com/search.html دورههای زمین شناسی http://www.moab-rafting.com/ TIPTOP مجموعهای از بهترینهای فضانوردی خبرهایی از فضا www.nando.net/newsroom/special/space.html آرشیو فیزیک فضانوردی ناسا www.heasarc.gafc www.nasa.gov www.info/webstars.html انجمن جهانی فضا http://www.spaceviews.com/ گفتگو و تبادل نظر http://www.bedehi.com/ http://www.rozi.com/ نظرات مردم درباره چهره شما http://www.amihotornot.com/


  
  
<      1   2   3   4      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بیایید به جای این حرفها به هم امید بدهیم
+ سلام به همه دوستان